" Implied motion but real effect: how implied motion influences consumers’ attention, evaluation, and purchase-related behavior "

Monsieur Junwei YU - Pôle Comportements, Incertitudes, Responsabilités du CREM **Thème de recherche : " Implied motion but real effect: how implied motion influences consumers’ attention, evaluation, and purchase-related behavior "** Sous la direction conjointe d'Olivier Droulers et de Sophie Lacoste-Badie Composition du jury : * John B. FORD, Professeur des Universités, Old Dominion University, Norfolk-Etats Unis * Jean-François LEMOINE, Professeur des Universités, Université Paris 1 Panthéon-Sorbonne, Paris-France * Jan SCHOORMANS, Professeur des Universités, Delft University of Technology, Delft-Pays-Bas * Gilles LAURENT, Professeur des Universités, ESSEC Business School, Cergy-Pontoise-France * Emna CHERIF, Maîtresse de Conférences, IAE Clermont Auvergne School of Management, Clermont-Ferrand-France * Sophie LACOSTE-BADIE, Professeur des Universités, IAE Lille University School of Management, Lille-France * Olivier DROULERS, Professeur des Universités, IGR-IAE Rennes, Rennes-France La soutenance est ouverte au public.